REGULAMIN Konferencji „Schizofrenia Forum 2024”
Poprzez określenia użyte w niniejszym Regulaminie rozumie się:
Organizator Konferencji „Schizofrenia Forum”, która odbędzie się w dniach 8-9 marca 2024 r. (dalej: „Konferencja”): Fundacja III Kliniki Psychiatrii „Syntonia”, ul. Cylichowska 62, 04-769 Warszawa, Polska.
Administrator danych osobowych: Fundacja III Kliniki Psychiatrii „Syntonia”, ul. Cylichowska, 62 04-769 Warszawa, Polska
Uczestnicy: Osoby fizyczne lub prawne rejestrujące się na Konferencję poprzez formularz internetowy dostępny na stronie: schizofreniaforum.pl lub poprzez przesłanie zgłoszenia na adres e-mail Organizatora dostępny na stronie Konferencji.
Potwierdzenie udziału: E-mail wysłany przez Organizatora Konferencji w odpowiedzi na rejestrację przesłaną za pośrednictwem formularza on-line.
Postanowienia niniejszego Regulaminu są nieodzowną częścią procesu rejestracji na Konferencję i obowiązują wszystkich Uczestników.
§ 1 Zasady uczestnictwa:
-
Konferencja odbywa się w terminie i miejscu wyznaczonym przez Organizatora.
-
Warunkiem udziału w Konferencji jest dokonanie rejestracji uczestnictwa poprzez wypełnienie internetowego formularza rejestracyjnego dostępnego na stronie internetowej Konferencji.
-
Uczestnik lub jego przedstawiciel otrzyma potwierdzenie prawidłowego zarejestrowania się na Konferencję drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu rejestracyjnym.
-
Uczestnikami Wydarzenia są lekarze oraz inne osoby związane zawodowo z tematyką konferencji. Uczestnikami Wydarzenia mogą być także wystawcy oraz przedstawiciele sponsorów – wystawców. Udział w wystawie przemysłowej, sesjach satelitarnych i wykładach sponsorowanych organizowanych przez firmy farmaceutyczny możliwy jest tylko dla osób uprawnionych do wypisywania recept oraz do sprzedaży leków
-
Wypełnienie formularza zgłoszeniowego jest równoznaczne z zawarciem umowy z Organizatorem zgodnie z Regulaminem. Stanowi to także akceptację postanowień niniejszego Regulaminu i nakłada obowiązek przestrzegania przepisów porządkowych oraz wszelkich innych umów zawartych pomiędzy Uczestnikiem a Organizatorem wraz z koniecznością dokonania wpłaty – brak wpłaty jest jednoznaczny z rozwiązaniem umowy.
-
Uczestnik lub przedstawiciel zobowiązuje się do prawidłowego i zgodnego ze stanem faktycznym wypełnienia formularza rejestracyjnego.
-
Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane podaniem w formularzu rejestracyjnym błędnych danych Uczestników.
-
Organizator zastrzega sobie prawo wcześniejszego zakończenia przyjmowania zgłoszeń uczestnictwa w przypadku wyczerpania się miejsc.
-
Wszelkie materiały przekazywane Uczestnikom w związku z Konferencją („Materiały”) stanowią własność Organizatora (lub organizacji współpracujących z Organizatorem) i w związku z tym przeznaczone są wyłącznie do użytku osobistego Uczestników Konferencji. Kopiowanie materiałów, wprowadzanie ich do obrotu, rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie, użyczanie, wyświetlanie, udostępnianie publicznie w sposób dostępny dla każdego jest surowo zabronione.
§ 2 Opłaty:
-
Informacje dotyczące kosztów udziału w Konferencji dostępne są na stronie internetowej schizofreniaforum.pl.
-
Koszty udziału w Konferencji należy wpłacić na konto wskazane przez Organizatora w potwierdzeniu rejestracji.
-
Płatności należy dokonać przelewem.
-
Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany cen, o czym poinformuje niezwłocznie na stronie internetowej Konferencji. Zmiany cen nie dotyczą Uczestników zarejestrowanych.
-
Uczestnicy pokrywają koszty podróży i zakwaterowania we własnym zakresie.
-
Brak uiszczenia opłaty za uczestnictwo w Konferencji w terminie do 1 marca 2024 upoważnia Organizatora do rozwiązania umowy.
-
Organizator wystawi fakturę VAT potwierdzającą dokonanie płatności przez Uczestnika lub w imieniu Uczestnika.
-
Płatnikiem (odbiorcą rachunku) jest podmiot zamawiający poszczególne usługi związane z udziałem w wydarzeniu, wskazane w formularzu rejestracyjnym.
-
Opłaty wniesione za udział w Konferencji mogą zostać przekazane innej wyznaczonej osobie. Wymaga to jednak indywidualnej zgody i pisemnej akceptacji Organizatora, potwierdzonej mailowo pod adresem: mskrzynska@ipin.edu.pl
§ 3 Rezygnacja:
-
Rezygnację z udziału w Konferencji można zgłosić wyłącznie drogą mailową, wysyłając wiadomość na następujący adres: mskrzynska@ipin.edu.pl.
-
Datą rezygnacji z udziału w Konferencji jest data wpłynięcia wiadomości e-mail do Organizatora.
-
Rezygnacja z udziału w Konferencji zostanie potwierdzona przez Organizatora poprzez wiadomość e-mail.
-
Uczestnik może dokonać bezkosztowej anulacji rezerwacji uczestnictwa w Konferencji w terminie do 40 dni przed rozpoczęciem wydarzenia. Po tym terminie obowiązywać będą następujące koszty rezygnacji:
-
Rezygnacja zgłoszona od 39 do 30 dni przed Konferencją — koszty manipulacyjne wynoszą 20%.
-
Rezygnacja zgłoszona od 29 do 15 dni przed Konferencją — koszty manipulacyjne wynoszą 40%.
-
Rezygnacja zgłoszona 14 dni przed Konferencją — uczestnikowi nie przysługuje zwrot kosztów.
-
Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w Konferencji nie jest jednoznaczne z rezygnacją z uczestnictwa i powoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
§ 4 Reklamacje:
-
Wszelkie reklamacje wobec Organizatora Konferencji powinny być zgłoszone przez Uczestnika w formie pisemnej, listem poleconym za potwierdzeniem odbioru przesłanym na adres siedziby Organizatora.
-
Uczestnik Konferencji może złożyć reklamację nie później niż w terminie 7 dni od zakończenia Konferencji.
-
Reklamacje złożone po powyższym terminie nie będą rozpatrywane.
-
Każda reklamacja musi zawierać imię i nazwisko Uczestnika, jego adres oraz uzasadnienie złożonej reklamacji.
-
Decyzja Komitetu Organizacyjnego w sprawie reklamacji jest ostateczna.
§ 5 Ochrona danych osobowych:
-
Administratorem Państwa danych osobowych jest Fundacja III Kliniki Psychiatrii „Syntonia”, ul. Cylichowska 62, 04-769 Warszawa, Polska.
-
Zakres danych osobowych przetwarzanych przez administratora obejmuje dane podane w zgłoszeniu rejestracyjnym. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do wzięcia udziału w powyższym wydarzeniu.
-
Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest zgoda na przetwarzanie danych osobowych, a w przypadku przetwarzania danych w celach marketingowych podstawą prawną przetwarzania są prawnie uzasadnione interesy realizowane przez administratora w postaci bezpośredniego marketingu.
-
Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do zorganizowania wydarzenia (Konferencji) i przekazania uczestnikom wszelkich materiałów konferencyjnych (tj. przez okres dwóch lat od zakończenia Konferencji), a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych, do czasu wycofania zgody na przetwarzanie danych. Dane osobowe mogą być udostępniane organizacjom zewnętrznym, w tym organizacjom powiązanym z Administratorem, oraz organizacjom sponsorującym lub współsponsorującym wydarzenie.
-
Przysługuje Ci prawo do: wycofania w dowolnym momencie dowolnej z powyższych zgód; cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem, • żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, • wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, • przeniesienia danych, • wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
§ 6 Postanowienia końcowe:
-
Obowiązkiem Uczestnika jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem.
-
Organizator zastrzega sobie prawo, w przypadku zaistnienia okoliczności od niego niezależnych, do odwołania, przełożenia lub zmiany formuły Konferencji.
-
W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się odpowiednio przepisy Kodeksu Cywilnego.
-
Organizator ma prawo zmiany postanowień Regulaminu.
-
Po ogłoszeniu przez Organizatora zmian w Regulaminie każdy Uczestnik, który wypełnił formularz rejestracyjny, powinien niezwłocznie zapoznać się ze zmianami. W przypadku braku akceptacji zmian Regulaminu Uczestnik powinien pisemnie powiadomić Organizatora o takiej decyzji środkami komunikacji elektronicznej na adres: mskrzynska@ipin.edu.pl Oświadczenie to powinno dotrzeć do Organizatora najpóźniej w terminie 7 dni od wejścia w życie zmienionego Regulaminu. Jeżeli Organizator nie otrzyma oświadczenia Uczestnika o braku akceptacji zmian Regulaminu w podanym wyżej terminie, przyjmuje się, że Uczestnik zaakceptował zmieniony Regulamin.
-
Konferencja ma charakter zamknięty i nie stanowi imprezy masowej w rozumieniu Ustawy z dnia 23 marca 2009 roku o bezpieczeństwie imprez masowych (Dz. U. 2009 nr 62, poz. 504).
-
W przypadku, gdy okaże się, że Uczestnik Konferencji nie spełnia warunków uczestnictwa, zakłóca przebieg sesji naukowo-dydaktycznych, warsztatów lub imprez towarzyszących i utrudnia lub uniemożliwia udział w nich innych Uczestników albo w inny sposób narusza Regulamin, Organizator zastrzega sobie prawo wykluczenia takiej osoby z dalszego udziału w Konferencji bez zwrotu opłaty za udział w Konferencji.
-
Wszelkie spory mogące wyniknąć z tytułu uczestnictwa w Konferencji będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Organizatora.
-
Niniejszy Regulamin wchodzi w życie od chwili jego opublikowania na stronie internetowej Konferencji.